Ora de marketing: optimizarea cuvintelor cheie și reclamele online

În zilele noastre, oamenii își folosesc telefoanele mobile, laptopurile, tabletele etc., mai mult ca niciodată. Prin urmare, sunt foarte importante reclamele digitale, ca să poți atrage atenția potențialului client asupra produsului tău, în timp ce acesta  utilizează dispozitivele respective.

Este esențial să optimizezi „key words” pentru a fi relevante. Trebuie utilizate tipuri de cuvinte cheie pe care ar putea să le caute persoanele interesate precum „comerț echitabil” sau „cappuccino” în funcție de business și produsele sau serviciile vândute. Făcând această optimizare a cuvintelor cheie, crește probabilitatea ca site-ul să fie afișat în rezultatele căutăriilor. 

Pentru a apărea în cât mai multe rezultate de căutare ale posibililor clienți trebuie utilizate titluri descriptive, unice pentru fiecare pagină de pe site. Trebuie incluse cuvinte și fraze importante care pot ajuta motoarele de căutare să înțeleagă despre ce este pagina web și să îi facă conexiunea cu o persoană interesată care caută exact aceleași lucruri.

Este esențial ca siteul să fie optimizat astfel încât să fie mobile friendly pentru ca potențialul client să aibă o experiență plăcută.   

Poți face publicitate produsului tău atât în rezultatele căutărilor, cât și pe alte site-uri web și rețelele sociale precum Facebook, Instagram sau chiar în cadrul unor aplicații prin reclame digitale. Așadar poți face asta prin display advertising folosind spre exemplu Google ads retargeting. Astfel poți alege să arăți ad-urile tale, celor care ți-au vizitat site-ul și au fost interesați de produse sau servicii. Poți alege ca pe măsură ce potențialii clienți navighează pe alte pagini web, când citesc spre exemplu știri, verifică vremea sau vizionează videoclipuri, să le fie afișat ad-ul pentru noul tău produs promovat. Ad-ul le poate aminti de brandul tău și poate fi însoțit de un stimulent special precum „discount 10%”. Această retarghetare îi poate aduce  înapoi pe site pe cei care doar l-au accesat; scopul final fiind ca odată aduși înapoi pe site prin ad și stimulet, să facă achiziția dorită. 

Dă un share dacă ți-a plăcut acest articol

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Despre autor
Mihaela Olaru

Avocat, soție, mamă, o femeie care radiază bunătate „serafică”, a spus cândva o personalitate emblematică a sistemului judiciar din România. 

Autori invitați
Articole recente
Ediție specială cu Adrian Năstase | "Prin tribunale ca prin viață" cu Mihaela Olaru
Galerie Foto