Ora de marketing: optimizarea cuvintelor cheie și reclamele online

Data

Autor

În zilele noastre, oamenii își folosesc telefoanele mobile, laptopurile, tabletele etc., mai mult ca niciodată. Prin urmare, sunt foarte importante reclamele digitale, ca să poți atrage atenția potențialului client asupra produsului tău, în timp ce acesta  utilizează dispozitivele respective.

Este esențial să optimizezi „key words” pentru a fi relevante. Trebuie utilizate tipuri de cuvinte cheie pe care ar putea să le caute persoanele interesate precum „comerț echitabil” sau „cappuccino” în funcție de business și produsele sau serviciile vândute. Făcând această optimizare a cuvintelor cheie, crește probabilitatea ca site-ul să fie afișat în rezultatele căutăriilor. 

Pentru a apărea în cât mai multe rezultate de căutare ale posibililor clienți trebuie utilizate titluri descriptive, unice pentru fiecare pagină de pe site. Trebuie incluse cuvinte și fraze importante care pot ajuta motoarele de căutare să înțeleagă despre ce este pagina web și să îi facă conexiunea cu o persoană interesată care caută exact aceleași lucruri.

Este esențial ca siteul să fie optimizat astfel încât să fie mobile friendly pentru ca potențialul client să aibă o experiență plăcută.   

Poți face publicitate produsului tău atât în rezultatele căutărilor, cât și pe alte site-uri web și rețelele sociale precum Facebook, Instagram sau chiar în cadrul unor aplicații prin reclame digitale. Așadar poți face asta prin display advertising folosind spre exemplu Google ads retargeting. Astfel poți alege să arăți ad-urile tale, celor care ți-au vizitat site-ul și au fost interesați de produse sau servicii. Poți alege ca pe măsură ce potențialii clienți navighează pe alte pagini web, când citesc spre exemplu știri, verifică vremea sau vizionează videoclipuri, să le fie afișat ad-ul pentru noul tău produs promovat. Ad-ul le poate aminti de brandul tău și poate fi însoțit de un stimulent special precum „discount 10%”. Această retarghetare îi poate aduce  înapoi pe site pe cei care doar l-au accesat; scopul final fiind ca odată aduși înapoi pe site prin ad și stimulet, să facă achiziția dorită. 

Mai multe
articole

Cât de impozabilă este viața românului?

Cât de impozabilă este viața românului? Dacă prin viață înțelegem activitatea unui OM ca și angajat al unei companii sau organizații, fie că vorbim de munca unui antreprenor sau a unei persoane fizice autorizate, a unei profesii liberale, sau ca

Citeste articolul »

Încurajez femeile să ceară ajutor

În calitate de avocat, dar și de femeie, încurajez femeile să ceară ajutor. Să nu lase ca timpul să treacă și să șteargă liniștea, zâmbetul copiilor și frumusețea vieții! Nu lăsați să se ajungă aici: 1 din 3 femei a

Citeste articolul »

Noiembrie la Nisa

Am petrecut patru zile la Nisa de nedescris în cuvinte. Nu știu dacă este întâmplător, însă știu că am o motivație suficient de puternică, ca într-un viitor apropiat să mă întorc. Este uimitor pentru mine că spun asta, însă cred

Citeste articolul »